Τα πρόσωπα στο Facebook

Διαπροσωπικές σχέσεις αντί διαφήμησης προϊόντων

Τα πρόσωπα στο Facebook

Αν παρακολουθήσατε την ταινία “The Social Network” του 2010 θα βεβαιωθείτε ότι ο Zuckerberg οραματίστηκε μία εφαρμογή επικοινωνίας μεταξύ προσώπων. Εξ ου και η ονομασία Facebook ή προσωποβιβλίο ελληνιστί, όπως το αναφέρει ο καθηγητής και ΤπΔ Προκόπιος Παυλόπουλος στο βιβλίο του “Από τη Βιομηχανική Επανάσταση στην Τεχνολογική”.

Σήμερα όμως όπου διάγουμε την εποχή της άκρατης εμπορευματοποίησης το Facebook χρησιμοποποιείται και ως μέσο διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών.

Άλλωστε η ίδια η εταιρία έχει αναπτύξει ένα πανίσχυρο σύστημα στόχευσης του κοινού, την οποία χρησιμοποιούν οι διαφημιστές.

Δεν θα κρίνουμε η κατακρίνουμε την διαφήμιση μέσω του Facebook όμως θα σταθούμε σε μια πρακτική η οποία είναι αναποτελεσματική.

Τι κάνουν λοιπόν οι επιχειρήσεις για να διατηρήσουν την επαφή με το κοινό τους;

Ανεβάζουν post με εικόνες των προϊόντων τους συνοδευόμενες από τίτλους και κείμενο.

Και τότε παρατηρείται το εξής φαινόμενο:

εταιρίες που έχουν χιλιάδες η δεκάδες χιλιάδες φίλους να παίρνουν like μετρημένα στα δάχτυλα των χεριών.

Προφανώς κάτι κάνουν λάθος.

Τι λάθος κάνουν;

Δεν χρησιμοποιούν πρόσωπα στο προσωποβιβλίο!

Για να επιτύχει μια εταιρία τους στόχους της στο Facebook είναι υποχρεωμένη να δημιουργήσει μία ιστορία την οποία θα παρουσιάζει ένα η περισσότερα πρόσωπα της εταιρίας στο κοινό της!