Οι πανανθρώπινες αξίες της μηχανής αναζήτησης Google

Οι πανανθρώπινες αξίες της μηχανής αναζήτησης Google


Η Google ξεκίνησε την λειτουργία της στο γκαράζ των Page και Bryn και μέσα σε 22 χρόνια έγινε η εταιρία Internet με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία (921 δις $). Είναι προφανές ότι αυτό οφείλεται στην ομώνυμη μηχανή αναζήτησης, η οποία υπολογίζει καθημερινά περίπου 8 τρις (internetlivestats.com) αναζητήσεις, και συγκεκριμένα στον αλγόριθμο με τον οποίον αποφασίζει την σειρά εμφάνισης των ιστοσελίδων.

Για τις παραμέτρους που εξετάζει αυτός ο αλγόριθμος έχουν γράψει εκατοντάδες χιλιάδες σελίδες,όμως εμείς τώρα θα αναφερθούμε στις πανανθρώπινες αξίες τους:


Σταθερότητα

Η σταθερότητα είναι ιδιότητα που εκτιμάται στη διεθνή πολιτική, στα εδάφη στις καλλιεργούμενες ποικιλίες, στις απόψεις, στις τιμές, στις αγορές, και αλλού.

Η Google αποδίδει πρωτεύουσα σημασία στο χρονικό διάστημα λειτουργίας του website σε συγκεκριμένο domain name.

Υποστηρίζεται μάλιστα ότι είναι θετικό να αγοράζονται δικαιώματα χρήσης των νέων domain names σε βάθος δεκαετίας ή ακόμη και εικοσαετίας γιατί έτσι υποδηλώνεται η πρόθεση λειτουργίας σε βάθος χρόνου.

Εργατικότητα

Όλες οι κοινωνίες διαχρονικά επιβραβεύουν την εργατικότητα σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο.

Το ίδιο πράττει και η Google για τα websites που προσθέτουν περιεχόμενα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Αντίθετα όσους παραμελούν το περιεχόμενο των websites, τους τιμωρεί εμφανίζοντας τις ιστοσελίδες τους μακρυά από την 1η ιστοσελίδα αποτελεσμάτων.

Ποιότητα

Για τη αξία της ποιότητας δεν χρειάζεται να πούμε πολλά λόγια γιατί όλοι αναγνωρίζουν τη σημασία της.

Ποιότητα στα κείμενα, στις φωτογραφίες και στα video που αναρτώνται στο website σημαίνει ικανοποίηση και ενδιαφέρον για τον επισκέπτη και για την Google αποτυπώνεται σε χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα (bounce rate).

Επιμέλεια

“Ο Κωστάκης είναι επιμελής μαθητής”.
Πόσες φορές έχουμε ακούσει κάτι παρόμοιο από γονείς και δασκάλους.
Προσδίδουμε αξία στην ιδιότητα της επιμέλειας γιατί έτσι το άτομο εξασφαλίζει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στην εκπαίδευση, στην εργασία αλλά και στην καθημερινή ζωή.
Η Google λοιπόν αφού εξετάσει τον κώδικα, το μέγεθος των φωτογραφιών, τις μετά εντολές, την ταχύτητα εμφάνισης, την ενσωμάτωση πληροφοριών schema και πολλά άλλα, “βαθμολογεί” ανάλογα.